Honden uitlaten in Harderwijk

  • xafiera

    Zit me te ergeren… ben net bekeurd omdat mijn honden 5 minuten los liepen in een parkje!!!

    Kost maar liefs 60 euro!!!!!! is gewoon van de zotte.

    De verhouding van straffen in Nederland is helemaal zoek, dat ik fout was dat wist ik wel maar deze beesten moesten gewoon even hun energie kwijt, en in de geweldige ren die wij tot onze beschikking hebben liep een agressieve hond dus daar wilde ik ze even niet bij doen.

    Maar om me dan gelijk 60 euro boete te geven vind ik wel erg veel!!

  • tinus

    Wij gaan dit weekend die kant op (camping) dank voor je waarschuwing, met vriendelijke groeten Elsa en Tinus.

  • Peter

    Harderwijk heeft duidelijke richtlijnen over hondenuitlaat.

    Ook ik vind het wel eens moeilijk als ik de hond uit laat.

    Maar te vaak zie ik loslopende honden die iets doen wat niet zou mogen.

    Behoefte doen op plekken waar kinderen spelen en mensen lopen.

    Met een klein beetje oppassen kan je er voor zorgen dat dat niet gebeurd.

    Even doorlopen en er is voldoende speelruimte voor je hond.

    Nu nog iets regelen voor katten (tu)

  • nederand liefhebber

    dat zijn die stadswachters van harderwijk die geen baan konden krijgen bij de waffen SS. bruinhemden

    Ik laat de hond bij het hondenlosloopbos uit

    http://emigratie.startpagina.nl/prikbord/12292870/velen-reden-om-in-nederland-te-blijven#msg-12292870

  • wim

    Tja, harderwijk heeft geld nodig, van der valk bouwt rustig door en de gewone burger moet afbreken.Wat betalen onze wethouders voor een kop koffie bij vd Valk???Vast nie heel veel.Overal wordt verschil gemaakt, maar de burger is de l….

  • peter

    Gewoon hond uitlaten in Strokelbos. Goed voor de hond en voor jou. En als je geluk hebt komt je nog reeen, herten en zwijnen tegen. Ik ga elke dag ff een uurtje in het bos met de hond.

    Een stom rondje door de buurt al of niet los, daar gaat de energie van de hond niet weg.

    En als ik met de hond in de buurt loop, baal ik van al die loslopende honden. Gewoon aan de lijn.

  • hans

    mee eens lekker in het bos laten rennen . strokelbos of zandenbos.

  • Hans Raaijmakers (regio Harderwijker in hart en nieren)

    Ik zit met mijn laptop in de auto in het zandenbos waar veldjes zijn met een dagkampeer terrein , dat gebied is een losloop gebied voor honden.

    Ik doe mijn kantoorwerk gewoon vanuit de auto , daar zit de laptop tafel aan het stuur en daar voer ik online zaken in en doe ook niet online kantoorwerk waar een pc voor nodig is.

    Zo kan ik werken overdag en de hond kan loslopen .

    Tegenwoordig heb je voor 2 tientjes per maand onbeperkt mobiel internet.

    De hond heeft al met meerder honden gespeeld.

    en met een extra caravan accu in de auto voorzie ik de laptop van stroom en staat er een warmte blazer te werken en word de stoel verwarmt bij stil stand en kan indien nodig een lamp aan.

    Ik kan mij een hele dag warm houden door dat het wagentje klein is en het matras achter waar de hond op ligt omhoog geduwd is , dan hoeft alleen het voorin gedeelte warm gehouden te worden.

    En als ik straks thuis ben laad ik de boel weer op en rij de volgende dag weer naar het bos.

    De grote accu opladen kost 50 cent aan stroom en daar zit je thuis niet 6 tot 8 uren voor warm.

    Met vriendelijke groet,

  • Erik

    .

  • hans

    Hallo beste Roy

    Als ik jou of beter gezegd iemand zijn hond geholpen heeft om in de buurt te kunnen los lopen en lekker te rennen en te spelen , zeg ik vriendelijk geen dank.

    Ik doe het voor 99 % voor de honden.

    Het Zandenbos waar ik nu momenteel zit in te voeren is bij ons in de buurt.

    Ja je kunt via Docters op alfabet tegenwoordig zo vinden waar mensen nog meer zitten op een prikbord van SP.

    En bij jouw is dat opzoeken met een goed oogmerk , omdat je belangstelling vertoont voor mijn post verhalen. Alle gewone berichten boeien je.

    Daarom heb ik een mate van respect naar jouw . je staat op de lijst van mensen die bij mij in huis als anti roker zijnde zelfs een sigaret of sigaar mag opsteken, en dat behaal iemand niet gauw .

    Helaas gebruiken mensen de zoekmachinetjes ook om mensen te volgen ,stalken kortom met een verkeerd oogmerk.

    Met vriendelijke groeten